نحوه صحیح اعلام ترک کار افراد در لیست بیمه : :: حسابداری 2015
نحوه صحیح اعلام ترک کار افراد در لیست بیمه :

نحوه صحیح اعلام ترک کار افراد در لیست بیمه :


💠 ترک کار غالبا بابت موارد زیر اتفاق می افتد و درج تاریخ آن در لیست بیمه لازم است:

 🔸 ترک کار بیمه شده از کارگاه به اختیار خود
 🔸  اخراج بیمه شده توسط کارفرما
 🔸  از کار افتادگی یا فوت بیمه شده
 🔸 اعزام بیمه شده به خدمت سربازی
 🔸 بازنشستگی بیمه شده

 در این موارد باید تاریخ دقیق ترک کار در لیست بیمه ثبت شود. این تاریخ همان تاریخی است که بیمه شده در سر کار خود حاضر نشده است.

مثال: اگر بیمه شده تا (8 فروردین) در کارگاه مشغول به کار بوده و از فردا دیگر مراجعه نکند؛ تاریخ فردای آن روز (9 فروردین) تاریخ ترک کار بوده و کارکرد وی نیز ۲۳ روز می باشد. اعلام ترک کار صرفا در مهلت مقرر جهت ارسال لیست بیمه (ماهی که ترک اتفاق افتاده است) قابل انجام است.

تذکر : در خصوص استراحت پزشکی و بارداری؛ نباید ترک کار در لیست اعلام شود!

۰ ۰ ۰ دیدگاه

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

حسابداری 2015

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات